Tisztelt Szülők!
Örömmel értesítjük Önöket, hogy 2022. április 1-től új étkeztetési programot használ az önkormányzat, mely programban elindul az online felület és bankkártyás fizetés, átutalás használatának lehetősége (az online felületen keresztül), mely széleskörű lehetőséget biztosít gyermeke étkezésének elektronikus megrendeléséhez, lemondásához, a térítési díj megfizetéséhez. A bevezetés gördülékeny kivitelezéséhez szükség van az önök együttműködő támogatására is, ezért az alábbiakban tájékoztatjuk arról, hogy hogyan tudja ezeket a lehetőségeket igénybe venni.
Az új programelemek bevezetésével kapcsolatos legfontosabb szabályok és a kitöltendő dokumentumok:
1. A készpénzes befizetést választó szülőnek (aki nem választja az elektronikus fizetési módot) és azoknak akik ingyenes étkezésre jogosultak, az alábbi megállapodást kell 1 példányban kitöltenie és leadnia. A befizetésre a szülőnek az Intézmények által meghirdetett és közzétett időpontokban van lehetősége.
Kitöltendő nyomtatvány: „Megállapodás ingyenes és készpénzes fizetéshez”
2. Bankkártyás/átutalásos befizetés esetén: A megrendelt étkezés kifizetése online felületen keresztül bankkártyával vagy átutalással. A szülőnek egy nyomtatvány kitöltése szükséges (1 példányban), amivel nemcsak a bankkártyás fizetés/elektronikus utalást, de az online felületet is használhatja. Az elektronikus befizetéseknek legkésőbb minden hónap 20-áig a Önkormányzat bankszámlájára be kelt érkeznie. Amennyiben az étkezés hónapjában 25. napjáig nem történik meg a befizetés, az étkezőnek nem áll módunkban megrendelni a következő hónap 1. napjától az étkezést, kivesszük az étkezésből addig míg nem történik meg a számla kiegyenlítése. A kivett étkezési napok jóváírása a következő számlájában jelenik meg.
Kitöltendő nyomtatvány: „Megállapodás elektronikus fizetéshez”
3. Ingyenes étkező és készpénzes fizetést választó esetén, ha a szülő a megrendelést és/vagy a lemondást interneten keresztül szeretné bonyolítani, úgy erre az alábbi megállapodásokat kell kitöltenie.
Kitöltendő nyomtatványok: „Megállapodás ingyenes és készpénzes fizetéshez” ,és a „Adatlap az online felületre regisztrációhoz”
4. Az online felületen keresztül minden hónapban az első és a nyolcadik nap között kell
az adott havi étkezés megrendelését elkészíteni. Az általános iskolák esetében automatikusan elkészíti a rendelést az étkezési napokra a rendszer de, a felhasználónak lehetősége van az általa meghatározott egyes étkezési napokra (étlap vagy elfoglaltság szerint) kivenni az étkezést minden igény szerint. A 8-áig megjelölt étkezési napok alapján a Önkormányzat készíti el a számlát az adott hónapra ha az munkaszüneti vagy ünnepnapra esik, akkor az azt követő munkanapon. Készpénzes fizetés esetén – akkor is ha elektronikus felületet használja – a számlát csak a befizetéskor készítik el az ügyintézők.
5. Azon megállapodásokat, amelyek tartalmazzák az „ÉTKEZÉS TÍPUSA” sort, a következők szerint kell kitölteni: azt a választott étkezést írja, amire gyermekét szeretné befizetni! Ezek lehetnek: háromszori étkezés( ebéd, tízórai és uzsonna) ,ebéd és tízórai és csak ebéd . Amennyiben változtatni szeretné az étkezés típusát vagy a következő hónaptól nem szeretné igénybe venni gyermeke az étkezést ezt mindenképpen írásban kell kérelmeznie. A kérelem leadásának időpontja a befizetést megelőző hónap utolsó munkanapja (amennyiben az hétvégére esik, az azt követő első munkanap) (Pl. ha május hónaptól 3x-i étkezés helyett 1x-i étkezést igényelne az étkezési díj befizetése május, a kérelem leadásának határideje április 29.)
Kitöltendő nyomtatványok: ”Kérelem étkezési típus megváltoztatásához” vagy „Nyilatkozat étkezés lemondásáról”
6. A megállapodások leadása az iskolatitkároknál folyamatosan történik. Ha több gyermeke jár egy intézményben használja a „Több gyermek egy intézményben adatlap”-ot. Amennyiben már április hónapban szeretne elektronikusan fizetni úgy a megállapodást 2022. március 20-áig kell az intézményben leadni vagy elektronikusan megküldeni az aláírt példányt az intézmény email címére. Az online felületre történő belépés: 2022. március 30-tól lehetséges.. Az Intézményben szükség esetén további tájékoztatást, segítséget nyújtanak.
Előre is köszönjük együttműködésüket!
A NYOMTATVÁNYOK átvehetők az iskolában illetve az iskola honlapjáról letölthető.
ÉTKEZÉS LEMONDÁSA: online felület
telefon: +36-33-509-540 és 06 30 3183730
Dorog, 2022. február 22.
Letölthető dokumentumok:
NYILATKOZAT étkezési kedvezmény igénybevételéhez iskola
Nyilatkozat étkezési igénybevételének lemondásához
Megállapodás ingyenes, készpénzes fizetéshez
Megállapodás elektronikus fizetéshez
Étkezési tipus megváltoztatása
Adatlap online regisztrációhoz Önkormányzat